Müügitingimused

Müügitingimused kehtivad veebipoe www.urrnurr.ee (edaspidi Veebipood) omanik Orhidaalia OÜ (registrikood 11943319), juriidilise aadressiga Aiandi tee 28/68, 74001 Viimsi Vald, Eesti ja klientide (edaspidi Klient) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad internetipoe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Orhidaalia OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades.

Nimetatud muudatusi kajastatakse www.urrnurr.ee veebilehel

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoe toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda Urr & Nurr jaekaupluste hindadest, erineda võib ka kaubavalik ja transpordi võimalus.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik Veebipoes olevad hinnad on käibemaksuga ning eurodes.

Teave kauba ja hinna kohta on esitatud Veebipoes kauba juures.

Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust toote kujundusest.

Pildid võivad olla graafilised / animeeritud / illustreerivad või võimalikult sarnase tähendusega õigele tootele.

Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamata sellele, internetipoes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

Internetipoes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.

Tellimuse vormistamine

Kõik kaubad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kättesaamise viis (pakiautomaat, kuller). Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba ootamatu lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel. Pakutakse asenduseks muud võimaliku sobivat toodet või tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Makseviisid

Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.

Toodete eest saate tasuda Eestis näiteks:

  • Swedbank, SEB, LHV, Coop, Citadele, Revoult pangalinkide kaudu. (Muu riigi makseviisidega tutvu Kassas)
  • Kaardimakse internetis tavalise deebetkaardi või krediitkaardiga. *Enamus Eestis välja antud deebetkaarte toetavad internetimakseid, küsimuste tekkimisel võta ühendust oma kaardi halduriga.

Teie tellimus tühistatakse juhul, kui Te ei ole tellimuse ettenähtud ostusummat tasunud.

Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-se ettemakse puhul või eduka järelmaksu lepingu sõlmimisel.

Kaardimakseid vahendab EveryPay AS: https://every-pay.com/

Pangalinke, Järelmaksu ning Maksa Hiljem vahendaja ja teenuse pakkuja ESTO AS: https://www.esto.ee/terms

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Eesti siseselt, Soome, Rootsi, Läti, Leedu. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Tellimustele alates 100 € Eestis saatmiskulu ei lisandu (ei kehti muude riikide puhul).

Kui tellimuse summa jääb alla 100€, lisandub tellimusele transpordikulu Itella palkiautomaat  3.50 €, Itella kuller koju 5.90€, DPD Pickup punkt 3.50€, DPD kuller koju 6,90€ (Eestist välja saatmise täpne kulu arvutatakse kassas).

Juhul, kui tellitud kaup ei mahu soovitud pakiautomaati, saadetakse kaup kliendile kulleriga kliendi sisestatud aadressile.

Laos olevate kaupade üleandmine tarnet teostavale ettevõttele on üldjuhul 1-4 tööpäeva (va. riigipühad & nädalavahetuspäevad & vääramatu jõud) alates tellimusele järgnevast tööpäevast. Erandlikel juhtumitel (nt tellimisajaga tooted või maaletoojast sõltuvad tarneriskid ja viivitused) on õigus kaup kohale toimetada kuni 60 kalendripäeva.

Kauba toimetab ostjani valitud teenusepakkuja poolt ettemääratud tarnegraafiku alusel.

Tutvu teenusepakkujatega uus.smartpost.ee ja www.dpd.ee.

Kui Teie tellitud tooted on kättetoimetamisteenuse osutajale üle antud, võtab kättetoimetaja Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg (*kuller teenuse puhul). Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

Pakiautomaadiga saab saata pakendeid, mis on maksimaalsete mõõtmetega:

  • Itella SmartPOSTis max 35kg/60x36x60 cm

Itella pakiautomaadid asuvad vaid siseruumides, mis tagab näiteks riknevate toodete ja elektroonika sobiliku säilitamise.

  • DPD max 20kg/37x40x60cm

NB! DPD pakiautomaadid asuvad välistes tingimustes, automaadis olevad tooted võivad üle kuumeneda või külmuda. Rikneva toidu ja elektroonika tellimine DPD automaatidesse toimub tellija omal vastutusel.

Kui pakk on automaati saabunud, saate SMS-i teel teavituse ning isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaadi ekraanilt ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte. Pakiautomaatide asukohad leiate pakiautomaadi valiku juurest.

Kulleriga saad paki tellida mugavalt endale koju või kontorisse. Valides ostu vormistamisel kohaletoimetamisviisiks “kuller” tuuakse tellitud kaup Sulle kohale märgitud aadressi välisukseni. Peale seda, kui Sinu tellimusega seotud kaubad on komplekteeritud, võtab kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku täpse kauba kohaletoimetamise aja.

Kontrollige kohe kättesaamisel ega pakk pole kannatada saanud ja ava see kohe ja veendu, et pakis olevad asjad on terved. See soovitus kehtib eriti siis, kui tellisid näiteks keraamilisi toidunõusid lemmikule, kassi liivakasti või mõne puuri ehk toote, millel on keraamilisi või plastikust osasid ja mis võivad puruneda, kui pakki on loobitud/muljutud. Kui midagi on katki, esita oma pretensioon koheselt kullerile. Kui teie oma pretensiooni koheselt ei esitanud, siis ei ole meie kohustatud katkist toodet hüvitama või välja vahetama.

Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Orhidaalia OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Palume Teil vigastatud tootest teatada (koos fotoga vigastusest) elektronposti aadressile epood@urrnurr.ee. Kullerfirma poolt vigastatud toode asendatakse, kui avaldate selleks soovi.

 E-poes esitatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E–R 10–18, v.a riigipühad).

Riiklikust eri olukorrast tingituna võivad tarned viibida võimaliku kaupluste ja ladude sulgemis kohustuse, liikumiskeelu või muu vääramatu jõu esinemisel mis takistavad tellimuste täitmist Urr & Nurr e-poel.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele ei ole võimalik tagastada toodet pärast vahetu pakendi avamist.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (Sidevahendi abil sõlmitud lepingust ja väljaspool äriruume sõlmitud lepingust taganemise avalduse tüüpvorm saadav lingil (https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf) – SIIT ) ning saata see e-posti aadressile epood@urrnurr.ee  hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avalduse võib esitada ka vabasvormis, tuues välja tellimuse täpse kirjelduse koos arve ja tellimuse numbriga. Avaldusele tuleb lisada arve/makse koopia.

Peale tagastamisavalduse kätte saamist, edastatakse Kliendile aadressi andmed kuhu toode või tooted Veebipoele tagasi saab saata.

Veebipoe toote/toodete ümbervahetamis- või tagastusprotsess viiakse läbi vaid veebipoe (e-pood).

Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse sisuks olevate või oleva toote kätte saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel toote või toodete eest saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendi, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas: kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud.

NB! Tagasi võetakse ja/või ümber vahetatakse ainult avamata ja vigastamata pakendeid.

Tellimuse tühistamine

Kliendil on õigus pärast toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Veebipoe aadressile  epood@urrnurr.ee  vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga.

Kõikidele Veebipoest  ostetud toodetele kehtib tagastusõigus 14 päeva. Ostjal on VÕS § 56 lg 1 alusel õigus tagastada või välja vahetada kaup muu samas hinnas toote vastu põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab Klient tegema Veebipoele vastavasisulise avalduse (avalduses märkida Ostja nimi, ostukuupäev, arvelduskonto nr ja tellimuse nr) e-posti teel (epood@urrnurr.ee ) ning tagastama Veebipoele  tellitud kauba hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest arvates. Lepingust taganemiseks võib kasutada ka taganemisavalduse tüüpvormi.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata (kauba sobivust võib proovida ja tutvumise eesmärgil kasutada) ja rikkumata. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt avatud pakendiga toidukaup ) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

Tellimuse tühistamisel või müügilepingust taganemise korral tagastatakse raha kauba eest samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest Veebipoe poolt. Veebipood  tagastab Kliendile kauba kättetoimetamise tasu summas, mis vastab Veebipoe  pakutavale kõige odavamale kättetoimetamisviisile.

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema võimalusel originaal-transpordipakendis. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise saamiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Kaubaga tutvumiseks võib seda kasutada viisil, mis on vajalik veendumaks asja olemuses, omadustes ja toimimises. Tagastatav toode peab olema komplektne, st sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid (infovoldikud, lahtised osad jne). Kui toode on ostetud kampaania korras – kaubale on lisatud veel mõni toode – tuleb Kliendil tagastada kogu komplekt (kõik tooted).

Kliendil tuleb kanda lepingu esemena üle antud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud (postikulu), kui Veebipoega ei saavutata teistsugust kokkulepet.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile epood@urrnurr.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile epood@urrnurr.ee või helistada telefonil: +372 5555 3433

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Privaatsuspoliitika

Kõik Orhidaalia OÜ www.urrnurr.ee leheküljelt tellimise ning ostude sooritamise käigus teatavaks saanud personaalsed andmed käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

Internetipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele ainult selleks, et kohale toimetada kaupa.

Ostja annab internetipoes andmeid sisestades kinnituse linnukesega, et on tutvunud üldtingimustega ja andnud õiguse Orhidaalia OÜ-l koguda ja töödelda Tarbija (Ostja) isikuandmeid (nimi, telefoni number, e-maili aadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks ning pangale või pangateenuse vahendajale makse sooritamiseks.

Internetipoel www.urrnurr.ee õigus kasutada e-maili aadressi reklaami, tarne info, arvete ja muu informatsiooni edastamiseks.
Tarbijal (ostjal/registreerunud või registreerimata) on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine (nt. reklaami eesmärgil), välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks (arve, transpordi info).Ettevõte kasutab kliendi personaalseid andmeid tellitud toodete saatmiseks kliendile või tellimustega seotud küsimuste korral. Ettevõte kohustub mitte avaldama kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele va. transpordi ettevõttele kauba kohale toimetamiseks.

Delikaatsete andmete turvalisuse eest vastutab makset pangaga vahendav ettevõte (e. Pank) ehk tagab ostu eest tasumisel Tarbija personaalsete pangatunnuste (ja muu sellise) turvalisuse.

Delikaatsetele andmetele puudub Veebipoel (www.urrnurr.ee) ligipääs.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel epood@urrnurr.ee.

Kliendil on õigus nõuda oma andmete / kasutajakonto kustutamist ettevõtte andmebaasist.

Lugupidamisega

OÜ Orhidaalia REG. NR. 11943319 KMKR. EE101412199 Juriidiline aadress Aiandi tee 28/68, 74001 Viimsi vald, Eesti.

Kõik Orhidaalia OÜ e-poes esitatud toodete kirjelduste, fotode ja muude andmete kopeerimine või muul moel kasutamine ilma Orhidaalia OÜ nõusolekuta on keelatud.

Kirjuta kauplusele





    Orhidaalia OÜ
    Urr Nurr Lemmikloomapoed